fredag 19 mars 2010

Mysfredag

Äntligen är det fredag och helg! Helgen har inte kunnat vara längre bort den här veckan och nu äntligen är den här. Idag var tanken att jag skulle köra ut barnen och maken så jag och en kompis får kvällen helt för oss själva, eftersom fröken med minne kortare än en banan har dubbelbokat lördagen. Jag lyckades nästan med att bli själv i bostaden. Maken flög ut fortare än en sparv och dottern ville gärna sova över hos en kompis. Grabben var svårare men, men...... Man kan inte få allt och han är ju faktiskt den person här som visar mest respekt förutom mig förstås. Så nu har han fått förhållningsorder om att inte visa sig i köket så vi tjejer kan få tjattra i fred. Och det kan jag lova att vi lyckas med. Äta har vi också lyckats med däremellan. En god lasange och sallad till varmrätt och marängsviss till efterätt. Självklart står skålar med choklad, chips och ostkrokar på bordet. Vad trodde ni om mig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar