söndag 7 mars 2010

Första inlägget

Äntligen har jag skapat mig en blogg där jag kan dela med mig av min värld. Och inte nog med det så har jag skaffat mig ett facebook konto. Mina vänner kommer att bli alldeles förbluffade. Varav detta nu då? Jag har köpt mig en ny laptop! En wienröd, skönhet går före prestanda men här fick jag både ock. Kan inte bli bättre. Till detta så har jag förstärkt med en rosalackerad trådlös mus. Barnen är smått avundsjuka.


Den stationära datorn har med andra ord vuxit ifrån mig i samma takt som barnen och används nu oftare än jag önskar till spel med mera. Från både stora och små. Så det var bara att inköpa "Min egen".


Jag kommer helt klart att bli beroende! Här har jag suttit idag och bara "lekt" med datorn medan solen har strålat utanför tillsammans med vackert takdropp i den härliga vintervärlden!

1 kommentar:

  1. Hej Linda, vad kul att se dig här och på FB. Det var ju några år sen sist :-) Riktig tjusig blogg, ska bli kul att följa dig. Syrran bloggar ju också och det blir ett måste att gå in varje dag för att se om det hänt nåt kul. Ta hand om dig. Kram /Malin (fd Persson)

    SvaraRadera