lördag 2 oktober 2010

2 oktober 2010


Lördag 08.00

Antingen sover jag bra eller så försvinner ingen onödig energi på dagarna för jag har vaknat före klockan varje dag. Även imorse. Trots att det blev sent igår. Det var fredagkväll och vi spelade bingo. Jag vann inget som vanligt men min resekompis vann. Tyvärr fick hon dela potten med en som hade likadan bricka men det blev ändå 37,50 Euro. Den som vann första omgågne vann ensam och fick 92 Euro. Igår hårdtränaden jag. Fick instruktion om gymet så jag var där 30 minuter före middagen. Plus alla grupp-pass. Jag var med i 5 tror jag. Idag är det lördag och inga grupper. Inte imorgon heller. Frukosten är en halvtimma senare. Idag hade jag tänkt försöka träna 2 gånger i gymet, sola förstås och sedan gå och titta runt. Vi får se, ingen stress!
Jag har en fontän utanför mitt rum som polar så skönt. Idag är det nästan molnfritt. Det är en bra träning att sitta och göra ingenting. Men det är svårt. Det finns saker här som jag saknar och skulle vilja haft med mig. Min klockradio förstås och en hårblås. Morgonrocken hade gott fått vara hemma. Jag går i mina gymbyxor med linne eller gymtröjan och baddräkt under. Mer hade jag inte behövt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar