lördag 16 oktober 2010

16 oktober 2010

Lördag 23.15

Idag sov jag länge. Hade en yoghurt i kylen så jag struntade i frukosten. Packade för stranden och tog sedan en sväng förbi min kompis för att se hur hon mådde. Jag berättade för henne att jag hade lite skuldkänslor att jag inte hade stannat hos henne och hon i sin tur för att vi inte hade kommit ut som vi hade planerat. Så det kan bli. Vi satt och pratade en stund och sedan gick jag till stranden med löfte om att inhandla McD mat till lunch. Strax före tolv kom ett sms om hunger så då gick jag iväg. Det var gott med lite onyttig mat. Gick tillbaka till stranden. Vi var vid rödakorset och där får funktionshindrade hjälp att komma ut i vattnet. Jättehäftigt. Jag blev kvar till middagen. Sedan var det bingo. En tjej som jag lärt känna vann denna gång. Det var bra. Sedan var det sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar