fredag 1 oktober 2010

1 oktober 2010

Fredag 07.50
Oktober! Om tre veckor fyller jag år. Det är bäst att påminna maken ;)
Inatt sov jag bättre. Får fortfarande lite ont i ryggen men jag fick en nackkudde av sköterskan och den var så bra. Idag är det hårdträning, schemat är fullt. Mitt ena öga började rinna igår, det är lite irriterande. Vill inte ha någon ögoninflammation. Jag tror att det var solkrämen som smög sig in. Det är fortfarande skymning när jag kliver upp. Solen har inte riktigt vaknat än. Men det är skönt ute. Jag kan gå ut i linne och sitta ute och äta frukost. Härligt! I morse fick jag sällskap av 2 kackerlacksbebisar så de kunde jag smälla med handen. Större blir värre. Och inte har jag Fatima att ropa på heller. Idag ska jag prova "matta töj". Kanske är det skönt för mina fortfarande ömma muskler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar