fredag 15 oktober 2010

15 oktober 2010

Fredag 02.30

Förväntningarna har varit höga på den här dagen. Kanske en aning för höga. Det skulle vara musikunderhållning på kvällen på hotellet, därefter skulle vi gå till Isla Bonita. Det blev inte riktigt som vi tänkt.
Träningarna klarade vi av snabbt. Sedan gick vi några stycken till Mercadona stormarknaden för att inhandla mys till kvällen. Jag köpte nötter och läsk. Efter en god middag satte vi oss på terassen för att lyssna på Romeo som skulle spela och sjunga. Jag fick mig en glad överraskning i brevlådan också. Barnen hade skrivit och grattat mig på födelsedagen. Gullig man jag har som kom ihåg det. Vi dansade ordentligt. Jag och en annan tjej dansade järnet som vanligt. Vi fick mycket beröm dagen efter. Tyvärr blev hon dålig sedan så vi kunde inte fortsätta till Salsaklubben som vi hade tänkt. Jag gick en kort stund dit själv men det var inte detsamma utan henne och det var ganska lite folk där också så jag gick hem igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar