onsdag 13 oktober 2010

13 oktober 2010

 Onsdag 20.45


Idag har det varit en bra dag. Det var ordentligt mulet i morse och det hade regnat inatt. Så på morgonen var det riktigt svalt. Vilket i sin tur har gett en väldig hetta kvällstid. Idag svettas jag i rummet när jag sitter och skriver. Det är 25 grader varmt ute. Övningen med Tomas var rolig idag. Jag fick äntligen kasta boll. Han tyckte att jag har blivit starkare. Han själv ska göra "Iron Man" om 1 år 7 mån. Simma 4,8 km, cykla 180 km samt sprnga ett maraton. Tvätta en till maskin idag hann jag också göra på förmiddagen. På eftermiddagen i bassängen fick vi skrattanfall. Vi hade jättekul och tur är väl det. Det blev 5 pass idag som belönades med ett besök på Piccolo. Där åt jag en vegetarisk pizza. Jag hde tänkt gå och äta på Watermelon men ville inte gå dit själv. Torun hade sagt att hon kanske skulle med men när jag inte såg henne gick jag själv. Hon hade varit och knackat på hos mig vid 18. Jag hade precis gått inna så vi gick nog om varann. Och då visste ju inte hon att jag valde en annan restaurang, den hade Tomas rekommenderat. Jag får nog köra extra hårt imorgon för den pizzan som följdes av en capuccino och en alkoholfri mojjito. Nu ska jag ligga och läsa en stund innan en ny "arbetsdag" börjar. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar