fredag 19 augusti 2011

Städat hem

Nu har mamma varit här i tre dagar. Det är helt underbart och vilken hjälp jag får. Hon har dammsugat och skurat, hon har tvättat fönster och hämtat barn. Jag tror inte att hon inser vad jag uppskattar den hjälp jag får. Det är svårt att uttrycka med ord. Men det betyder mer än allt. Det innebär för mig en hel vecka eller två som det kommer vara fint och rent utan att jag behöver lyfta ett finger. Eftersom jag nu är själv....

Maken har det bra i Marocko men han är så klart väldigt saknad. 4 veckor kvar...... Skulle just nu hellre vara där än här pga den härliga värmen som finns där jämfört med regnet som öser ner här. Känns liksom i kroppen...,Blä

Barnen har gått på fotbollsskola denna vecka och verkligen älskat det. Till och med flickan har tyckt att det har varit så roligt. Det är härligt att de har en sysselsättning som de tycker är bra och kul. Och som är nyttig på alla sätt och vis.

Ikväll kommer en kompis och då blir det mysfika och massa snack. Skönt att bara vara och ha någon som tycker det är helt ok att jag sitter på stol och inget gör ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar