tisdag 27 november 2012

Sjuk

Bläää! Inte bra! Vaknade vid tio på kvällen i söndags och kände mig varm. Tempen började stiga. Kanske för jag hade varit på Ikea dagen innan. Men när jag skulle sova igen var inte magen helt ok. Vid två på natten vände det sig upp och ner. Men efter kunde jag somna igen. Skulle kliva upp vid sex och gå till jobbet men insåg att det var bara att maila jobbet. Med feber och kräksjuka var det bara att stanna hemma. Och jag har nog inte sovit så mycket på länge så det var välbehövligt. Misstänker på ett sätt att det var kroppen som sa stopp och tvingade mig att vila. Nåt jag har längtat efter men inte tillåtit mig. Sov mest hela dagen och fick vara hemma på tisdagen med eftersom inte febern släppte förrän på eftermiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar