fredag 10 maj 2013

Mer än nöjd

Sitter i solen och njuter. Läser tidningen Leva där det står om att leva livet och vara mer än nöjd. Inser att jag är där. Jag lever verkligen livet varje dag och jag är mer än nöjd över mitt liv. Är fortfarande kär efter snart 16 år. Men jag tar till vara på varje dag med min man för man vet aldrig. Jag njuter av varje dag som solen skiner. Känner hur livet leker. Jag njuter av att vara med mina barn och följa dem till deras aktiviteter. Idag är det extra skönt att vara ledig från jobbet. Det är strålande sol, barnen är lediga och jag får min extra viloperiod som jag behöver.
Idag ska vi iväg och titta på grabben när han spelar match. Senast spelade han helt underbart. Hoppas han har samma flöde idag med. Det är så roligt att se när han är på topp.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar