onsdag 29 maj 2013

Boxday

Om du är som jag, som alltid lyckas glömma att köpa toalettpapper, eller inte hinner med på grund av det stressiga familjelivet tar Boxday hand om de tråkiga på inköpslistan så man kan fokusera på roligare saker istället.

Jag ger bort fri frakt och 10 procent (%) på första beställningen till mina vänner så du använder bara denna länk, http://www.boxday.se/buzzador.

Genom kampanjen får ni fri frakt och 10 procent (%) på er första beställning. Ni kan enkelt ändra, pausa eller stoppa leveransen 6 dagar innan leveransdatumet.

Det har varit lätt och beställa och jag ser fram emot att slippa handla allt detta tråkiga och tunga som alltid tar slut när jag behöver det.

Vi får väl se hur det funkar. Ju mindre släpande desto bättre för mi kropp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar