onsdag 13 mars 2013

Jag vs kroppen

Här försöker man vara hurtig och resa kommunalt. Vad får man för det? Hur ont som helst kan jag lova. Ser ut som en stelbent farbror när jag tar mig fram. Kan inte annat än skratta åt eländet. Ser nu så fram emot att få min nya kontorsstol! En liten specialare som kanske kan göra att inte ryggen bråkar lika mycket.
Tur jag har underbara förstående barn när kroppen inte vill som jag vill. Hade dessutom tänkt att jag och grabben skulle gå på gym och träna ihop för att kunna göra något tillsammans. Jag kan ju inte direkt springa ute i skogen med honom. Men då är han för ung för att få vara på gymmet. Jag hade tänkt mig att vi kunde motivera varandra. Han behöver konditionsträna pga sin idrott och jag behöver träna generellt. Det bästa hade varit om vi hade kunnat gå på gymmet medan dottern är på sin dans eller simning. Men men. Nu får jag hitta på något annat. Vill inte träna själv, där är haken......
Finular vidare. Vill vill vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar