tisdag 19 april 2011

Piller

Hur svårt kan det vara att komma ihåg dessa små vita piller som gör min dag uthärdlig? Antagligen väldigt svårt! Alltid när jag sitter vid frukosten så kommer jag på dem i sista stund. Istället för att ta dem direkt så att de hinner verka till dess att jag är klar vid frukostbordet så tar jag dem med sista slurken kaffe. Hur bra går man då? Inte bra vill jag mena. Och på jobbet så sitter jag på min kontorsstol och så klart glömmer jag ta pillren vid lunch. Vilket jag känner av på eftermiddagen. Suck. Klart jag inte kan få denna kropp att fungera om jag slarvar med medicinen. Jag slarvar inte med de viktiga pillren men de håller ju bara skoven i schack. Ska bli så skönt att få åka till Marocko igen i år. Ett par veckor bara men ändå. Hoppas min svärmor mår bra då för då ska hon få massera min nacke så det heter duga. Förhoppningsvis kan hon få upp den spänning som ligger konstant i muskeln. Sedan ska det bli gott att få värme i massor och ett stabilt väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar