tisdag 28 september 2010

28 september 2010


Tisdag 23.45 spansk tid

Så då var man framme. Flyresan gick bra. Sista timmen var seg och jag kände mig helt slut. Hade ett ungt par bredvid mig som hånglade konstant. Jag tyckte det det var lite jobbigt bitvis. Hade bra lust att fråga om jag fick vara med....hahahah

Efter att vi landat fick vi stå en bra stund vid bagagebandet. Väskorna kom i omgångar och jag hann bli nervös igen. Men det gick bra. På bussen som skulle ta oss till hotellet fanns 8 personer till. En av dem såg väldigt frisk ut och det visade sig att hon var en assistent till en tjej som redan fanns på plats. På vägen till hotellet såg man ingenting. Det var så mörkt. Bara tusen lampor som stjärnor. Tankarna gick ganska ofta till Marocko. Teneriffa ligger ju precis bredvid. Jag får ett eget hotellrum. Vissa får dela men Stockholm lyxar till det lite. Det är himla skönt för då behöver jag inte ta hänsyn till någon annan. Jag har nu kunnat packa upp allt. Jag undrar varför allt tog sån plats? Rummet är riktigt varmt. Jag tänker sova med balkongdörren öppen. Fast den har galler som jag har stängt noga. Och handdukar under som skyddar mot intrång av kackerlackor....

I morgon ska vi få information om vistelsen. Nu känns det att det är på allvar och en månad känns lång tid fast jag vet att det kommer att gå snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar