tisdag 28 september 2010

28 september 2010


Tisdag 14.30
Äntligen på väg! Har varit super.....nånting i flera dagar. Nojjig eller nervös, jag vet inte.

I morse började jag packa halv 9! Skulle åka vid 11.... Orkade verkligen inte packa igår kväll. Så jag sprang runt i morse som en yr höna. Nervös var jag däremot för väskan. Den var astung! I beslutet står att de som reser 4 veckor får ha med sig 30 kg, men vem vet om det är sant. Resan till Arlanda Express blev samplanerad. En idiot som ville förhandla om framsätet, som blev dessutom skitförbannad när han fick sätta sig där bak. Tror de att man kan "köpa" sig en framsätesplats på färdtjänst eller....

Det gick snabbt att checka in, och väskan gick på utan problem! 26 kg!

Kunde sedan lugnt strosa runt och äta foccacia på Waynes Café, köpa ett par solgalsögan (glömde mina hemma) och kolla i taxfreen. Den är så mycket större på den här sidan när man åker chater än när man åker reguljärt. Hade jag ingen aning om!

Planet blev 20 min försenat men snart ska jag få gå på och påbörja min 4 veckor långa rehabilitering på Teneriffa. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar