fredag 3 december 2010

Varför

Jag har varit och hälsat på min andra vän som kämpar mot cancer. Det känns helt otroligt tufft att ha två nära vänner som kämpar för sitt liv.
Marcus slåss mot metastaser från ett malignt melanom som har spridit sig över hela hans kropp och Nina kämpar mot akut leukemi. Hon har fått behandling men är nu inne på sjukhus för att hon har haft lunginflammation. Jag är frisk så jag har ringt och ska förbi och hälsa på henne. Känner att jag bara måste träffa henne.

Hon var så otroligt vacker vilket jag också sa till henne utan håret. Hon var kal och och var fantastikt vacker. Hon var trött så klart. Hennes mamma och lilla dotter som går i samma klass som min hade varit och hälsat på. Jag stannade inte någon lång stund. Men det var skönt att ha sett henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar