torsdag 30 december 2010

Sorg igen!!!

Nina dog imorse. Jag fattar det inte. Hon hade ju varit hemma efter förra lunginflammationen och hade fått sin andra behandling. Men denna gång slogs kroppen ut och hon har kämpat mot en kraftigare infektion. Jag ville bara skrika rakt ut när jag hörde men det kunde jag inte. Måste ju berätta för min dotter. De var ju vänner och vad som händer med dotern nu vet jag inte då det inte finns någon pappa i bilden.

Det var ju hon som skulle klara detta. Det har varit så många sista tiden. Först Marcus, sedan en kompis mamma, därefter en barndosmkamrats pappa (även han i cancer), en dotter till mammas kollega, mina kusiners mormor och nu Nina. Jag kan helt enkelt inte ta in mer.

Många tankar snurrar runt hennes dotter. Vad ska hända med henne?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar