tisdag 11 oktober 2011

Nya kontroller

Idag ska jag till läkaren igen. Känns som om jag nyss har varit där fast det var ett halvår sedan. Jag går fortfarande och har blod i urinen så jag hoppas att han kan komma med ett svar idag eller att det har upphört. Jag hade feber igår på morgonen men har ingen feber idag. Det undrar jag också över. Läkaren har inte varit så duktig på att skriva ut de läkarintyg jag har begärt för ganska länge sedan. De måste han skriva ut nu. Så har jag inte fått hem intygen inom en vecka så ska jag ringa och byta läkare. Jag är dålig på det, att våga stå för mig själv. Att se till att jag bara får det bästa. Det borde jag ha gjort i fredags kväll när en tränare ringde och undrade om sonen kunde vara med på en cup på lördagen. Fastän jag visste att lördagen var den enda dagen den helgen som jag kunde få vila och som även grabben behövde vila på så tackade jag ja när jag såg hans önskan att vara med. Jag behöver lära mig att stå upp för det som är vikigt för mig och ibland ta de tråkiga besluten för barnen, även fast de går emot deras vilja, när jag vet att det är för deras eget bästa. Antagligen fick jag feber på grund av överansträngingen. Inget ont som inte har något gott med sig. Jag fick med mig en lärodom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar