fredag 21 oktober 2011

Min födelsedag!!

Vilken underbar dag detta blev!! Först blev jag överraskad av min man igår kväll med en stor blombukett på bordet.


Sedan fortsatte de i morse med att sjunga och överlämna presenter. Det hade jag verkligen inte trott. Jag fick ett presentkort på Lindex, teckningar och en nyckelring. Gissa om jag blev glad. På kvällen hade jag vänner överbjudna. Vi gjorde en förrätt i form av rostat bröd och getost, varmrätten var  italiensk paj med oliver och soltorkade tomater. Efterrätten bestod av en underbart god kladdkaka med dajm, marsmallows och nutellakräm ovanpå. Vi var i himlen efter denna goda middag. Och present fick jag! Jag fick en underbart fin halsduk och skinnhandskar i lila! En underbar födelsedag som går i topp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar