söndag 20 mars 2011

Helg!

Igår hade min dotter och jag en mammadag. Vi har börjat med det en gång i månaden. Och en gång i månaden har min son och jag mammadag. Då är den andra och har pappadag med sin pappa.
Vi tillbringade mammdagen med ett par timmar i simhallen för att sedan åka in till stan och äta en lunch på en restaurang. Därefter promenerade vi lite på stan och gick i affärer. Dottern handlade lite smink och därefter en fotboll. Det känns som om det är min dotter i ett nötskal. Modemedveten och har total koll på vad som är snyggt samtidigt som hon är en liten sportfåne. Gillar verkligen fotboll sedan hon började träna.

Men idag känner jag av vad jag har gjort. Somnade halv nio igår och sov till åtta idag. Ont i ryggen och benen och jag känner mig tjurig. Det känns inte bra att vakna så. Men jag gör det jag kan. Saknar cortisonet vill jag lova. Det gör att jag är mycket mindre smärtpåverkad och är pigg mest hela dagarna. Nu är det som vanligt igen. Maken har farit runt och städat och jag känner mig lite lat som bara sitter vid köksbordet. Men jag ska iväg och handla i alla fall. Så jag har gjort något vettigt idag förutom att ha öppnat posten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar